Música: How do I live

Essa é a música da semana...e uma das músicas da minha vida!
Vamos curtir...


How Do I Live

Composição: Dianne Warren

How do I get through a night without you
If I had to live without you
What kind of life would that be
Oh I, I need you in my arms
Need you to hold
You're my world, my heart, my soul
if you ever leave
baby you would take away everything good in my life

And tell me now
How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever, ever survive
How do I
How do I
Oh, how do I live

Without you, there would be no sun in my sky
There would be no love in my life
There would be no world left for me
And I, oh Baby, I don't know what I would do
I'd be lost if I lost you
If you ever leave
Baby, you would take away everything real in my life

And tell me now
How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever, ever survive
How do I
How do I
Oh, how do I live

Please tell me, baby
How do I go on...

If you ever leave
Baby, you would take away everything
Need you with me
Baby, cause you know that your everything good in my life

And tell me now
How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever, ever survive
How do I
How do I
Oh, how do I live

segunda-feira, 27 de abril de 2009

7 Comments:

Vivian said...

...olá linda!!!

delícia encontrá-la passeando
lá em casa...

e aqui delícia de música
para começar bem a semana.

um beijo, querida!

Anônimo said...

Concordo. Uma delícia de música!! É sempre muito bom receber sua visita e comentário, flor.
Um grande beijo!!!

Jana said...

Confesso, fiquei com preguiça de ver o video. Vou deixar só beijo!
Beijos rsrrs

Pelos caminhos da vida. said...

Que a cada manhã voce sinta em seu coração a certeza de que a vida te espera de braços abertos.

beijooo.

Fiquei feliz com sua visita,obrigada.

. fina flor . said...

é sempre bom começar a semana com a nossa música predileta, né?

beijos, querida

MM.

nd said...

Edna querida,

Vc me visita tão pouco, mas acredito que seja o tempo curto.

Em relação a tua postagem, essa música é uma das minhas prediletas.
Adoro ela,
Parabéns pela escolha
A letra é bonita, um pouco triste.

Bjs a parece.

Nilma Soares said...

Olá visitando seu blog tentei ver o video desta música mas parece que não está funcionando.
Só pra vc saber ok.
Adorei o Blog.

Abraços

 
Pensamento Nosso - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger